مهمترين كاربردهاي بنرهاي چاپي چيستند؟

۴۷۶ بازديد

چاپ بنر را مي توان مهم ترين رسانه در گروه چاپ فضاي باز دانست كه براي انواع تبليغات به ويژه ارائه شركت ها ، محصولات و خدمات استفاده مي شود.
در چاپ بنر ، به دليل اينكه سطح كار در معرض هواي بيرون است ، مقاومت محيط چاپ و جوهر در برابر باد ، آب ، رطوبت ، نور خورشيد و ساير عوامل محيطي بسيار مهم است.
چاپ بنر در تهران مي تواند براي طيف گسترده اي از اهداف مورد استفاده قرار گيرد.
بنر از مواد pvc ساخته شده است كه معمولاً در قالب گسترده چاپ مي شود. برنامه هاي بنري شامل استفاده از تابلوهاي تبليغاتي براي مشاغل كوچك تا تابلوهاي تبليغاتي در مراكز خريد ، فضاهاي نمايشگاهي ، بيلبوردها يا حتي پيام تسليت است.
براي داشتن تصويري متفاوت ، بايد از دستگاه هاي چاپ پيشرفته استفاده كنيم ، زيرا كيفيت كار و وضوح آن براي ما بسيار مهم است. در خانه طراحان سام ، ما به مشتري اين فرصت را مي دهيم كه چاپ بنر را در اشكال ، رنگ ها سفارش داده و عرض هاي مختلف را بصورت آنلاين و حضوري اعمال كند.
چاپ فوري بنرچاپ فوري بنر به عنوان يك تبليغ يا براي استفاده در مناسبت هاي خاص بسيار مفيد است ، اما مانند ساير محصولات موجود در بازار ، مردم به دنبال چاپ بنر ارزان هستند و اولين چيزي كه در مورد بنرها به ذهن مي رسد قيمت بنر است. 

بنر چيست و چه كاربردي دارد؟
تقريباً براي هر رويدادي كه كسب و كار شما ميزبان يا شركت مي كند ، يك بنر سفارشي مي تواند به انتشار پيام بازاريابي و تبليغ محصولات يا خدمات شما كمك كند. 
پوسترها در متريال ، اندازه و ابعاد مختلف ارائه مي شوند تا بسته به نوع مراسم و فضاي در نظر گرفته شده بهترين انتخاب را داشته باشيد.
يك بنر فوري با اندازه بزرگ براي استفاده در مهماني يا جشنواره عالي است و يك بنر متوسط ​​براي جلب توجه مخاطب به محصول جديد در فروشگاه شما عالي است.
چاپگرها معمولاً ليست قيمت پارچه هاي مصرفي ، رنگها و غيره را در اختيار شما قرار مي دهند. به قيمت آنها ، و به شما اين امكان را مي دهند تا بنر خود را با توجه به بودجه خود انتخاب كنيد. به حتي مي توانيد از چاپ فوري بنر استفاده كنيد كه مطمئناً بر قيمت نهايي بنر تأثير مي گذارد.
چاپ بنر ارزانچاپ بنر ارزان براي مردم در هنگام چاپ در كوتاه ترين زمان اهميت دارد. هنگام چاپ بنر و با توجه به اينكه بيشتر بنرها در محيط هاي بيروني يافت مي شوند ، مقاومت مواد مورد استفاده براي چاپ و مقاومت آن در برابر باد ، باران ، رطوبت و غيره. بسيار مهم است.
تابلوها عمدتاً از PVC ساخته شده اند كه مي توان آن را در هر اندازه اي كه مي خواهيد چاپ كنيد و براي اهداف مختلف استفاده شود.
استفاده از دستگاه هايي كه داراي فناوري چاپ جديد هستند باعث مي شود بنري با كيفيت بالا و وضوح بالا داشته باشيد. در واقع ، اگر در چاپ بنر ارزان از دستگاه هاي با كيفيت بالا و فناوري هاي جديد استفاده شود ، بنر شما با كيفيت بسيار بالاتري چاپ مي شود.
البته ، بايد در نظر داشته باشيد كه هرچه بيشتر براي چاپ بنر خود هزينه كنيد ، كيفيت بالاتري دارد. به خصوص اگر مي خواهيد بنر خود را در فضاي باز نصب كنيد ، بايد از بنرهاي با كيفيت بالاتر استفاده كنيد زيرا در باد و باران ممكن است بنر شما خراب شود يا كيفيت خود را از دست بدهد. اما اين بدان معنا نيست كه بنرهاي ارزان قيمت بي كيفيت هستند.
چاپ پوستر تسليتبراي چاپ بنر تسليت ، بهتر است ابتدا سطح انتظارات خود را از بنري كه مي خواهيم تعيين كنيم. به عنوان مثال ، بنرهايي كه براي مدت كوتاهي مورد نياز است ، مانند بنرهاي حجاج يا قهرمان يا بنرهاي تسليت كه فقط مي توانند يك هفته در محل باشند ، ممكن است ارزان تر باشند ، و همچنين بنرهايي كه بايد براي مدت طولاني تري استفاده شوند زمان. از بنرهايي استفاده كنيد كه داراي كيفيت بالاتر و قيمت نسبتاً بالاتري هستند تا براي همه قابل مشاهده باشد. همه چيز بستگي به نظر و سليقه شما دارد.
جوهرهاي مورد استفاده در چاپ بنرچاپ بنر به دليل مجاورت با فضاي باز داراي ويژگي هايي است. جوهرهاي مطلوب براي چاپ بنر SOLVENTS SOFT SOLVENT ECO-SOLVENT و UV از ويژگي هاي اصلي اين جوهرها هستند. ثبات و كم رنگ شدن نور خورشيد و عوامل محيطي و كيفيت اصلي بنر شما در حين استفاده حفظ خواهد شد.
تراكم بيشتر منجر به قدرت بيشتر مي شود. به طور كلي ، هرچه چگالي و وزن بنر بيشتر باشد ، مقاومت كششي و پارگي بنر بيشتر است. پوسترهايي با وزن و چگالي بيشتر در مواردي استفاده مي شوند كه مقاومت و استحكام در برابر باد و كشش اهميت بيشتري دارد.
براي ديدن  فيلم چاپ بنر اينجا كيليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.