سايز كارت ويزيت بايد چقدر باشد؟

۴۶۴ بازديد

سايز‌هاي رايج كارت ويزيت همان سايز مستطيلي به اندازه‌ي كارت‌هاي بانكي است. اما در سايز مربعي و كوچكتر نيز قابل طراحي و چاپ است.كارت‌ ويزيت‌هاي مربعي بيشتر جنبه فانتزي دارند.

دور كارت ويزيت به صورت معمول نوك تيز است اما براي زيبايي بيشتر و به درخواست مشتري در شركت خانه طراحان سام مي‌توان چهار گوشه كارت را به صورت دورگرد برش داد. برش گرد علاوه بر زيبايي، احتمال آسيب اندك ناشي از تيزي نوك كارت را هم به صفر مي‌رساند.

با به كار‌بردن دقت و خلاقيت در طراحي و چاپ كارت ويزيت مي‌توانيد تصويري جامع از شخصيت خود يا سازمان و شركت‌تان را در ذهن مخاطب به يادگار بگذاريد كه هيچ‌گاه فراموش نكنند. روان‌شناسي يادگيري به سمت چاپ فلش‌كارت‌ها در تمامي زمينه‌ها بر اساس الگوي تصوير‌سازي ذهني پيش‌مي‌رود.

بنابراين اگر كمي زرنگ باشيد مي‌توانيد با طراحي عالي و انتخاب رنگ و جنس متناسب با آن، تاثير شگرفي در ذهن مخاطب خود بگذاريد. پس اينكه چه شركت و چه طراحي با چه كيفيت چاپي انتخاب كنيد مهم است.

 حفظ هارموني طرح و رنگ و فونت در كنار هم كار هر كسي نيست. پس بهتر است كار را به كاردان بسپاريد و از نتيجه عالي و كيفيت برتر آن لذت ببريد.

منابع: چاپ كارت ويزيت خانه طراحان سام

       Business card Wikipedia كارت ويزيت - ويكي پديا، دانشنامه آزاد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.