digital printing

digita printl printing

تابلو تبليغاتي پزشكي چگونه ساخته مي شود؟

۴۸۱ بازديد

مطمئناً وقتي در نزديكي مطب‌ها يا بيمارستان‌ها قدم مي‌زنيد، علائم نوراني توجه شما را جلب كرده است. تابلوهايي با جزئيات پزشكان. نام اين نوع پنل لايت باكس مي باشد.

پزشكان گاهي اوقات از پنل هاي نور (جعبه هاي نور پزشكي) براي ارائه اقدامات خود استفاده مي كنند و براي اين منظور از لايت باكس هاي استاندارد استفاده مي شود كه معمولاً به رنگ آبي و سفيد اجرا مي شوند. اين نوع لايت باكس براي فضاهاي باز مناسب است و مي توان آن را روي ديوارها و حتي روي آويزهاي ويتريني نصب كرد. مانند ساير لايت باكس ها به اندازه و ابعاد درخواستي مشتري بستگي دارد

مهمترين كاربردهاي بنرهاي چاپي چيستند؟

۴۷۱ بازديد

چاپ بنر را مي توان مهم ترين رسانه در گروه چاپ فضاي باز دانست كه براي انواع تبليغات به ويژه ارائه شركت ها ، محصولات و خدمات استفاده مي شود.
در چاپ بنر ، به دليل اينكه سطح كار در معرض هواي بيرون است ، مقاومت محيط چاپ و جوهر در برابر باد ، آب ، رطوبت ، نور خورشيد و ساير عوامل محيطي بسيار مهم است.
چاپ بنر در تهران مي تواند براي طيف گسترده اي از اهداف مورد استفاده قرار گيرد.
بنر از مواد pvc ساخته شده است كه معمولاً در قالب گسترده چاپ مي شود. برنامه هاي بنري شامل استفاده از تابلوهاي تبليغاتي براي مشاغل كوچك تا تابلوهاي تبليغاتي در مراكز خريد ، فضاهاي نمايشگاهي ، بيلبوردها يا حتي پيام تسليت است.
براي داشتن تصويري متفاوت ، بايد از دستگاه هاي چاپ پيشرفته استفاده كنيم ، زيرا كيفيت كار و وضوح آن براي ما بسيار مهم است. در خانه طراحان سام ، ما به مشتري اين فرصت را مي دهيم كه چاپ بنر را در اشكال ، رنگ ها سفارش داده و عرض هاي مختلف را بصورت آنلاين و حضوري اعمال كند.
چاپ فوري بنرچاپ فوري بنر به عنوان يك تبليغ يا براي استفاده در مناسبت هاي خاص بسيار مفيد است ، اما مانند ساير محصولات موجود در بازار ، مردم به دنبال چاپ بنر ارزان هستند و اولين چيزي كه در مورد بنرها به ذهن مي رسد قيمت بنر است. 

بنر چيست و چه كاربردي دارد؟
تقريباً براي هر رويدادي كه كسب و كار شما ميزبان يا شركت مي كند ، يك بنر سفارشي مي تواند به انتشار پيام بازاريابي و تبليغ محصولات يا خدمات شما كمك كند. 
پوسترها در متريال ، اندازه و ابعاد مختلف ارائه مي شوند تا بسته به نوع مراسم و فضاي در نظر گرفته شده بهترين انتخاب را داشته باشيد.
يك بنر فوري با اندازه بزرگ براي استفاده در مهماني يا جشنواره عالي است و يك بنر متوسط ​​براي جلب توجه مخاطب به محصول جديد در فروشگاه شما عالي است.
چاپگرها معمولاً ليست قيمت پارچه هاي مصرفي ، رنگها و غيره را در اختيار شما قرار مي دهند. به قيمت آنها ، و به شما اين امكان را مي دهند تا بنر خود را با توجه به بودجه خود انتخاب كنيد. به حتي مي توانيد از چاپ فوري بنر استفاده كنيد كه مطمئناً بر قيمت نهايي بنر تأثير مي گذارد.
چاپ بنر ارزانچاپ بنر ارزان براي مردم در هنگام چاپ در كوتاه ترين زمان اهميت دارد. هنگام چاپ بنر و با توجه به اينكه بيشتر بنرها در محيط هاي بيروني يافت مي شوند ، مقاومت مواد مورد استفاده براي چاپ و مقاومت آن در برابر باد ، باران ، رطوبت و غيره. بسيار مهم است.
تابلوها عمدتاً از PVC ساخته شده اند كه مي توان آن را در هر اندازه اي كه مي خواهيد چاپ كنيد و براي اهداف مختلف استفاده شود.
استفاده از دستگاه هايي كه داراي فناوري چاپ جديد هستند باعث مي شود بنري با كيفيت بالا و وضوح بالا داشته باشيد. در واقع ، اگر در چاپ بنر ارزان از دستگاه هاي با كيفيت بالا و فناوري هاي جديد استفاده شود ، بنر شما با كيفيت بسيار بالاتري چاپ مي شود.
البته ، بايد در نظر داشته باشيد كه هرچه بيشتر براي چاپ بنر خود هزينه كنيد ، كيفيت بالاتري دارد. به خصوص اگر مي خواهيد بنر خود را در فضاي باز نصب كنيد ، بايد از بنرهاي با كيفيت بالاتر استفاده كنيد زيرا در باد و باران ممكن است بنر شما خراب شود يا كيفيت خود را از دست بدهد. اما اين بدان معنا نيست كه بنرهاي ارزان قيمت بي كيفيت هستند.
چاپ پوستر تسليتبراي چاپ بنر تسليت ، بهتر است ابتدا سطح انتظارات خود را از بنري كه مي خواهيم تعيين كنيم. به عنوان مثال ، بنرهايي كه براي مدت كوتاهي مورد نياز است ، مانند بنرهاي حجاج يا قهرمان يا بنرهاي تسليت كه فقط مي توانند يك هفته در محل باشند ، ممكن است ارزان تر باشند ، و همچنين بنرهايي كه بايد براي مدت طولاني تري استفاده شوند زمان. از بنرهايي استفاده كنيد كه داراي كيفيت بالاتر و قيمت نسبتاً بالاتري هستند تا براي همه قابل مشاهده باشد. همه چيز بستگي به نظر و سليقه شما دارد.
جوهرهاي مورد استفاده در چاپ بنرچاپ بنر به دليل مجاورت با فضاي باز داراي ويژگي هايي است. جوهرهاي مطلوب براي چاپ بنر SOLVENTS SOFT SOLVENT ECO-SOLVENT و UV از ويژگي هاي اصلي اين جوهرها هستند. ثبات و كم رنگ شدن نور خورشيد و عوامل محيطي و كيفيت اصلي بنر شما در حين استفاده حفظ خواهد شد.
تراكم بيشتر منجر به قدرت بيشتر مي شود. به طور كلي ، هرچه چگالي و وزن بنر بيشتر باشد ، مقاومت كششي و پارگي بنر بيشتر است. پوسترهايي با وزن و چگالي بيشتر در مواردي استفاده مي شوند كه مقاومت و استحكام در برابر باد و كشش اهميت بيشتري دارد.
براي ديدن  فيلم چاپ بنر اينجا كيليك كنيد.

كنواس چيست؟

۴۶۳ بازديد

بوم پارچه اي ساده و بافته شده ساده است كه براي ساخت بادبان ، چادر ، خيمه شب ، كوله پشتي ، پناهگاه ، به عنوان تكيه گاه براي نقاشي رنگ روغن و ساير مواردي كه به آنها مقاومت لازم است ، و همچنين در اشيا fashion مد مانند كيف دستي ، دستگاه الكترونيكي استفاده مي شود كيف و كفش همچنين توسط هنرمندان به عنوان يك سطح نقاشي ، به طور معمول در عرض يك قاب چوبي ، كشيده مي شود.

چاپ روي بوم كنواس

بوم مدرن معمولاً از پنبه يا پارچه ، به همراه پلي وينيل كلرايد (PVC) ساخته مي شود ، اگرچه در طول تاريخ از كنف ساخته مي شد. تفاوت آن با پارچه هاي پنبه اي سنگين ديگر مانند پارچه جين ، ساده بودن و نه بافتن پارچه اي است. بوم در دو نوع اساسي وجود دارد: ساده و اردك. نخ هاي بوم اردك محكم تر بافته شده اند. اصطلاح اردك از كلمه هلندي پارچه ، doek آمده است.

لايت باكس و تابلوهاي نوري چيستند؟

۴۸۴ بازديد

لايت باكس و تابلوهاي نوري

يكي از عناصري كه سبب جلب دقت بيشتر يك شي براي مخاطبان مي شود , نوروفروغ و درخشش است . لذا مقطع هاست كه براي جذابيت بيشتر , از گونه هاي لايت باكس ها به كار گيري مي شود . اين تابلوهاي نوري اشكال متمايز دارا‌هستند . بعضي رشته رشته مي باشند و بعضا دارنده ضخامت دوچندان . بعضا مطلوب درون ساختمان مي‌باشند و بعضا مطلوب خارج . البته به طور كلي موردها تحت تحت عنوان شاخصه هاي يك لايت باكس شناخته ميشوند :

 تابلو لايت باكس

 

چاپ تابلو بوم نگارگري چه‌گونه است؟

۴۹۴ بازديد

چاپ تابلو بوم نگارگري چه‌گونه است؟

با چاپ تابلو بوم ميتوانيد در زيباسازي دكورا سيون داخلي خويش به شايسته ترين نحو ممكن طرح هاي متفاوت را اعمال كرده و خويش و دور‌وبري ها را از ديدن تابلو بوم با طرح هاي خوشگل شگفت زده فرمائيد . تابلو بوم براي فضاي داخلي مستعمل , براين اساس بايد رزوليشن چاپي مطلوب براي تابلو مهيا شود تا اشخاص از ديدن آنان لذت مارك . بكارگيري امكانات چاپي ديجيتال امروزي درين دستور امداد شاياني در بدست آوردن تابلو با زيبايي فراتر مي نمايد .

چاپ تابلو بوم از گونه چاپ هاي ديجيتال به حساب آورده مي شود . چاپ تابلو بوم بر روي متريالي به اسم كنواس يا اين كه بوم انجام مي شود . اين متريال دارنده تار و پود درشت بوده كه يك لايه پوشش سپيد رنگ روي آن جاي‌دارد . متريال مطلوب تابلو بوم به نيكي رنگ را جذب كرده و رزوليشن چاپي مطلوب را براي مخاطبان مهيا مياورد . چاپ روي قاب انجام يافته كه روي كادر , كنواس كشيده مي شود . بعداز مهيا سازي يك كلاف چوبي براي بوم مستعمل و از منگنه به كار گيري مي شود . اما در چاپ تابلو بوم مي توان تابلو را به صورت حاشيه سپيد و يا اين كه حاشيه رنگي انجام بخشيد .

 تابلو بوم نقاشي

 

نكاتي راجع‌به برش ليزر

۴۷۳ بازديد

در صورتي‌كه شما نيز از هوا داران به استعمال از دستگاه هاي برش ليزر فلزات ميباشيد به شما بايستي از پيش بدانيد كه كه استعمال از اينگونه دستگاه ها همانند هر دستگاه ديگري نيازمند ياد گرفتن نكاتي است . در تحت نكاتي در خصوص برش ليزري فلزات را به شما خوا‌هيم اظهار كرد كه در صورت به فعاليت بردن آن ها حين فعاليت كردن با گونه هاي دستگاه برش ليزر مي‌توانيد با امنيت بالا با بالاترين سرعت و توجه برش هاي ضروري را بر روي قطعات متبوع خويش انجام دهيد .

 

براي به كارگيري از دستگاه برش ليزر براي برش فلزات خوب تر است يك كپسول حريق آدرس كه از شارژ بودن آن مطمئن مي باشيد را در حوالي دستگاه نصب كنيد . اين فعاليت بيشتر براي پيش گويي كردن مواقع اضطرار است و درصورتي كه خير در صورت رعايت همه مورد ها ايمني هيچ واقعه اي در فعاليت با ليزر رخداد نخواهد به‌زمين‌خورد .

سايز كارت ويزيت بايد چقدر باشد؟

۴۶۲ بازديد

سايز‌هاي رايج كارت ويزيت همان سايز مستطيلي به اندازه‌ي كارت‌هاي بانكي است. اما در سايز مربعي و كوچكتر نيز قابل طراحي و چاپ است.كارت‌ ويزيت‌هاي مربعي بيشتر جنبه فانتزي دارند.

دور كارت ويزيت به صورت معمول نوك تيز است اما براي زيبايي بيشتر و به درخواست مشتري در شركت خانه طراحان سام مي‌توان چهار گوشه كارت را به صورت دورگرد برش داد. برش گرد علاوه بر زيبايي، احتمال آسيب اندك ناشي از تيزي نوك كارت را هم به صفر مي‌رساند.

با به كار‌بردن دقت و خلاقيت در طراحي و چاپ كارت ويزيت مي‌توانيد تصويري جامع از شخصيت خود يا سازمان و شركت‌تان را در ذهن مخاطب به يادگار بگذاريد كه هيچ‌گاه فراموش نكنند. روان‌شناسي يادگيري به سمت چاپ فلش‌كارت‌ها در تمامي زمينه‌ها بر اساس الگوي تصوير‌سازي ذهني پيش‌مي‌رود.

بنابراين اگر كمي زرنگ باشيد مي‌توانيد با طراحي عالي و انتخاب رنگ و جنس متناسب با آن، تاثير شگرفي در ذهن مخاطب خود بگذاريد. پس اينكه چه شركت و چه طراحي با چه كيفيت چاپي انتخاب كنيد مهم است.

 حفظ هارموني طرح و رنگ و فونت در كنار هم كار هر كسي نيست. پس بهتر است كار را به كاردان بسپاريد و از نتيجه عالي و كيفيت برتر آن لذت ببريد.

منابع: چاپ كارت ويزيت خانه طراحان سام

       Business card Wikipedia كارت ويزيت - ويكي پديا، دانشنامه آزاد

كاغذ بك لايت كدام است؟

۴۴۴ بازديد

چاپ بك لايت چيست؟

 


واژه‎ ‎بك لايت‎ ‎يا‎ ‎بك ليت، برگرفته از عبارت‎ Backlit ‎در انگليسي و به معناي تصوير يا زمينه‌اي ‏است كه از پشت به وسيله نور روشن شده و يا از پشت نور به آن تابيده مي‌شود.‏

چاپ تابلو بك لايت‎ ‎بر روي مدياهايي انجام مي شود كه در تابلوهاي بك ليت (نور از پشت) يا پشت چراغدار به كار مي‌روند و اثر چاپ شده روي كاغذ بك لايت در يك قاب بك لايت از جنس آلومينيوم، پلكسي، چوب و ... قرار گرفته و براي زيباسازي و اثربخشي بيشتر با استفاده از يك نورپردازي خاص در معرض ديد مخاطبين قرار مي گيرد.

در چاپ تابلوهاي بك لايت، مديا توسط يك منبع نور مانند مهتابي، لامپ كم مصرف و يا مجموعه‌اي از لامپ ها (ال. ‏اي. دي) به صورت اس ام دي و ... از پشت روشن مي‌شود و در شب و روز داراي نور زياد بوده همچنين تصاوير و متون روي آن به صورت واضح ديده مي‌شوند.

جنس مدياي چاپ بك لايت پارچه اي از فيلم‌‏هاي كوتينگ شده و پوشش دار توسط ماده‌اي مخصوص مي‌باشد كه نور را از خود عبور مي‌دهند و سطح صاف و بدون بافت دارند و براي ‏استفاده در پرينترهاي جوهر افشان يا ليزري ساخته شده‌اند.‏

نور ساطع شده از منبع نور، تصوير عكس را روشن كرده و به سطح كار جلوه‌ي بصري زيبايي، شبيه به ‏نمايشگرهاي تلويزيوني، مي دهد. تابلوهاي بك لايت به عنوان تابلوهاي تبليغاتي در رستوران‌ها و فست ‏فود‌ها، دفاتر كار و غرفه‌هاي نمايشگاهي، در شركت ها براي معرفي محصولات و لوگوي شركت، در مطب ‏پزشكان، داروخانه‌ها و دفاتر كار مهندسين‎ ‎، در منازل و محيط كار به عنوان ‏‎ ‎دكوراسيون داخلي، همچنين مكان هاي پر تردد مثل ‏سالن هاي فرودگاه، مترو، مراكز خريد، نمايشگاه‌ها و همچنين در شكل آسمان مجازي كاربرد دارد.

نوع چاپ تابلو بك لايت از نظر كيفيت، اندازه و ضخامت مي‌تواند متفاوت باشد. اين سبك از چاپ‌ها به شكلي صورت مي‌گيرد كه در برابر رطوبت ماندگاري بالايي داشته باشد.

اين ماندگاري با استفاده از لمينت و يا چاپ يووي چندين برابر شود.

با استفاده از چاپ بك لايت روي استيكر و نصب روي شيشه به راحتي مي‌توان از نور خورشيد به عنوان منبع پشت نور استفاده كرد.

منبع: ساخت تابلو بك لايت

چگونه كارت ويزيت خودمان را طراحي كنيم؟

۴۵۷ بازديد

طراحي كارت ويزيت همانند هر كار ديگري امروزه رايج شده است. اما خطاهاي رايج ممكن است شما را ناكام بگذارد. فرض كنيد شما يك مشتري هستيد، يا يك طراح هستيد و مي‌خواهيد يك كارت ويزيت را تا مرحله چاپ به پيش ببريد. اگر 7 نكته زير را نمي‌دانيد، لطفا كارت ويزيت طراحي نكنيد. و هرگز براي چاپ به چاپخانه مراجعه نكنيد!  

با در نظر گرفتن 7 نكته زير در طراحي كارت ويزيت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حك كنيد:

1- رنگ و سايز كارت ويزيت

هر فايلي كه چاپ مي‌شود، كاغذ مخصوص يا سايز مشخصي براي برش دارد. كارت ويزيت هم از اين امر مستثني نيست. به طور معمول سايز استاندارد كارت ويزيت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتي‌متر مي باشد. اما اين اطلاعات به تنهايي كافي‌ نيست. بهتر است با چاپخانه‌اي كه كار مي‌كنيد، تماس بگيريد. مشاوران چاپخانه سايز مطلوب را به شما اطلاع مي‌دهند.

چاپ استيكر چيست؟

۴۳۴ بازديد

چاپ استيكر يا چاپ وينيل متريالي نازك از جنس PVC است كه پشت آن چسب‌دار مي باشد و به علت ويژگي‌هاي فراواني از جمله ضد آب و قابل شستشو، مقاوم در برابر پارگي، نصب و جداسازي آسان، مقاوم در برابر نور و ساير عوامل محيطي و ... امروزه در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌هاي مختلف در چاپ داخلي و همچنين سطوح فضاي بيروني كاربرد فراواني در صنعت تبليغات براي نمايش لوگو و ديگر اطلاعات و خدمات فروش يك محصول بر روي ديوارها و سطوح شيشه‌اي ويترين‌ها و ديگر نقاط در نمايشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراكز تجاري، كاربرد تزئيني در دكوراسيون فضاهاي اداري و تجاري، غرفه‌هاي نمايشگاهي، اتاق‌هاي نشيمن معابر پربازديد و همچنين فضاهاي خصوصي خانه مثل تزئينات آشپزخانه اتاق‌خواب و... چاپ استيكر ماشين روي بدنه خودرو (اتوبوس و وسايل حمل و نقل عمومي و ...) دارد.